Zgłoszenie reklamacji

Reklamacje przyjmuje Dział Ekonomiki i Zbytu – Obsługa Klienta 
tel. (025) 640-27-97, 640-27-98, 640-27-99. Reklamacje przyjmuje się w formie pisemnej, telefonicznej i osobistej.
Rozpatrywane są według obowiązujących przepisów prawa
(kodeks cywilny, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę
i zbiorowym odprowadzaniu ścieków wraz z przepisami
wykonawczymi, regulamin świadczonych usług i innych
aktów prawnych). 

Odpowiedzi udzielane są w trybie natychmiastowym lub w terminie
14 dni od daty rejestracji, przy sprawach wymagających dodatkowych
ustaleń czas wydłuża się do 30 dni.    
Informacje odnośnie rozliczeń i wielkości zużyć wody są
przekazywane wyłącznie osobom będącym stroną umowy.

Wytworzył: Anna Szewczak (7 stycznia 2015)
Opublikował: Agnieszka Kowalczyk (7 stycznia 2015, 12:38:51)

Ostatnia zmiana: Agnieszka Kowalczyk (7 stycznia 2015, 12:40:58)
Zmieniono: zmiana tytułu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 519

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij