

Zgłoszenie reklamacji
Reklamacje przyjmuje Dział Ekonomiki i Zbytu – Obsługa Klientatel. (025) 640-27-97, 640-27-98, 640-27-99. Reklamacje przyjmuje się w formie pisemnej, telefonicznej i osobistej.
Rozpatrywane są według obowiązujących przepisów prawa
(kodeks cywilny, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę
i zbiorowym odprowadzaniu ścieków wraz z przepisami
wykonawczymi, regulamin świadczonych usług i innych
aktów prawnych).
Odpowiedzi udzielane są w trybie natychmiastowym lub w terminie
14 dni od daty rejestracji, przy sprawach wymagających dodatkowych
ustaleń czas wydłuża się do 30 dni.
Informacje odnośnie rozliczeń i wielkości zużyć wody są
przekazywane wyłącznie osobom będącym stroną umowy.
Wytworzył: Anna Szewczak (7 stycznia 2015)
Opublikował: Agnieszka Kowalczyk (7 stycznia 2015, 12:38:51)
Ostatnia zmiana: Agnieszka Kowalczyk (7 stycznia 2015, 12:40:58)
Zmieniono: zmiana tytułu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1084